Design uit eigen fabriek
Goede prijs & kwaliteit
Gratis verzending
Veilig betalen
Wij vinden het heel vervelend om te horen dat het/de product(en) die u heeft besteld niet naar tevredenheid zijn. Wij nemen graag de verantwoordelijkheid op ons om de klacht zo spoedig mogelijk en naar tevredenheid op te lossen!
Sale- en Outletproducten kunnen niet worden geruild en/of teruggebracht.
Wij vragen u om contact op te nemen met ons via service@kickcollection.nl
Vermeld de reden van de klacht/het defect, uw NAW gegevens, het ordernummer plus het/de product(en) waar het om gaat. Voeg ook foto's van het defect/de klacht toe. Wij helpen u graag met een gepaste oplossing.
U ontvangt binnen 2 werkdagen de te volgen instructies van ons via de e-mail.
Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product(en) en de verpakking. U zal het/de product(en) slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het/de product(en) wenst te behouden. Graag ontvangen wij het/de product(en) met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking retour.
De voorwaarden voor het retourneren van een bestelling hangt af van het type product.
Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, wordt deze verder afgehandeld. Het aankoopbedrag wordt zo spoedig mogelijk en binnen 30 dagen nadat wij de retourzending hebben ontvangen terugbetaald.